امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیدایش و رشد سئو در ایران
#1
پیدایش و رشد سئو در ایران
پیدایش و رشد سئو در ایران




پیدایش و رشد سئو در ایران 
طراحی سایت 
اینترنت از سال 1993 میلادی وارد ایران شده است، و از سال 2012 در دسترس کاربران خانگی قرار گرفته است در این بازه ی زمانی اینترنت پیشرفت بسیار قابل توجهی را داشته است. امروزه بیشترین اتصال مردم به اینترنت از طریق تلفن همراه آن ها است
گوگل بهترین و معروف ترین موتور جستجو می باشد و اکثر سایت های بزرگ مانند ماروسافت، یاهو و... موتور جستجو دارند. اگر کاربران آدرس سایت مورد نظر خود را داشته باشند که مستقیما وارد سایت شده اما اگر آدرس دقیق سایت را ندانند می توانند آن را به راحتی در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند
صاحبان سایت های بزرگ به دلیل محبوبیت بالای موتورهای جستجوی گوگل تصمیم گرفتند تا در نتایج اولیه گوگل قرار گرفته و از این طریق مشتری های خود را افزایش داده و فروش خود را دو برابر کنند.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت
سئو (seo) که مخفف کلمه ی (Seo Engine Optimization) می باشد، به معنی کارهایی است که برای سایت انجام دتده می شود تا در موتورهای جستجوی گوگل در نتایج اولیه قرار گرفته باشد
گوگل همیشه در تلاش بود تا با الگوریتم و ساختار های Rank Brain نتیجه های جستجو را سازمان دهی کند تا همیشه بهترین نتایج در بالاترین رتبه های گوگل قرار داشته باشند.

سئو و بهینه سازی سایت در دو مرحله انجام می پذیرد
1.
سئو داخلی: شامل بهینه سازی کردن تگ ها، تصاویر، لینکهای داخلی و خارجی، سرعت بالای سایت، مطالب موجود در سایت و خطاهای کد می باشد
. 2.
سئو خارجی: فعالیت در شبکه های اجتماعی تبلیغات و ایجاد بک لینک در سئو خارجی موثر می باشد
.

سئو کاران به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند
1.
کلاه سفید: شامل سئو کارانی می شود که از قوانین و روش های صحیح موتورهای جستجو پیروی کرده و قصد فریب دادن گوگل را ندارند
. 2.
کلاه سیاه: شامل سئو کارانی می شود که قصد آن ها فریب دادن گوگل و دستکاری الگوریتم های گوگل می باشد
. 3.
اگر سئو کاران کلاه سفید سایت شمار را سئو کنند سایت پایدار با رتبه ی بالایی خواهید داشت. اما اگر سئو کاران کلاه سفید آن را سئو کنند سایت شما توسط گوگل به راحتی تعلیق خواهد شد
. 4.
گوگل همواره در حال به روز رسانی الگوریتم های خود می باشد و دور زدن به راحتی امکان پذیر نمی باشد. گوگل قصد دارد سایتی را درصفحه ی اول نتیجه ها قرار دهد تا بهترین پاسخ برای نیاز کاربران باشد، نه اینکه بیشترین تعداد بک لینک ها را داشته باشد. گوگل سایتی را انتخاب می کند تا از نظر محتوا نزدیکترین پاسخ به نتیجه ی کاربر را داشته باشد به همین دلیل ایست که به محتوا پادشاه طراحی سایت می گویند.

طراحی سایت صرافی و طلا




طراحی سایت صرافی : امروزه  اینترنت حلال بسیاری از کارها می باشد، هر روزه تعداد زیادی مبادلات بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی از طریق فروشگاه های اینترنتی صورت میگیرد، و مشتریان زیادی در هر جای دنیا که باشند مبادله های و کارهای خود را با مراکز و سایت های بازرگانی انجام می دهند و خرید و فروش ها در این طراحی وب سایت ها به صورت آنلاین انجام می پذیرد.







بهترین راه داشتن یک طراحی سایت اختصاصی در زمینه فعالیت و حرفه شما باعث میشود بتوانید خدمات، محصولات و شرکت خود را به راحتی معرفی کنید. شغل صرافی نیز از این بحث دور نیست زیرا این روزها فروش ارز از طریق اینترنت و آنلاین به سرعت افزایش یافته است، و نداشتن طراحی سایت صرافی شما را از عرصه رقابت بین همکارانتان و پیشرفت در کارتان عقب می اندازد.



امکاناتی  که می توان در سایت صرافی در نظر گرفت عبارتند از:


انتقال دادن ارز از طریق اینترنت
فروش و مبادله ارز
ارائه دادن قیمت های به روز ارز
ارائه دادن قیمت های آنلاین ارز
اقدام به ایجاد حساب کاربری برای مشتریان ثابت و خاص
انتقال وجه فروش ارز به حساب های بانکی
ارائه دادن مقالات و اخبار در زمینه مبادلات ارزی و اقتصادی
فروش سکه به صورت اینترنتی و آنلاین


سئو و بهینه سازی سایت


هر طراحی سایتی نمی تواند مناسب حرفه ی شما باشد و شما را به موفقیت برساند، رعایت نکردن برخی اصول طراحی سایت ازجمله توجه نکردن به اصول سئو و بهینه سازی مهم ترین آن ها می باشد چرا که نزدیک به 80% از مشتری های شما از طریق موتورهای جستجو با شما آشنا خواهند شد، پس قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در افزایش مشتری شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. سئو و بهینه سازی سایت صرافی برحسب کلمات کلیدی مانند خرید و فروش ارز، انتقال ارز و مبادلات ارزی انجام میشود و به ارتقای وب سایت شما کمک بسیار زیادی میکند. امروزه اینترنت مهم ترین ابزار تبلیغاتی است و شرکت های معتبر زیادی در سراسر دنیا به وسیله اینترنت به خرید و فروش کالا پرداخته اند. شما نیز میتوانید با طراحی سایت صرافی برای خود مشتریان ایرانی ساکن کشورهای داخلی را جذب طراحی سایت کنید و درامد خود را افزایش دهید.



ویژگی های سایت صرافی


مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک سایت صرافی انجام معاملات به صورت اینترنتی است. با در نظر گرفتن این امکانات در سایت تعداد مشتریان و انتقال ارز به داخل و خارج کشور به راحتی انجام خواهد شد، که این کار باعث میشود بدون اتلاف وقت و طی کردن مسافت فیزیکی کار شما انجام شود. و باعث جذب بیشتر مراکز تجاری بزرگ به سمت سایت شما میشود.

در طراحی سایت صرافی هم تمامی موارد حرفه ای طراحی سایت باید رعایت شود و بین معاملات امنیت باید به طور کامل وجود داشته باشد تا اعتماد مشتریان نسبت به کار شما بیشتر شود.
پاسخ
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان